Ryck en bok

Fick det här uppslaget (hihi) av Bokidioten och gillade det.

Ryck närmaste bok i din omgivning.
2. Slå upp sidan 23.
3. Leta upp den femte meningen på den sidan.
4. Posta meningen i din blogg tillsammans med dessa instruktioner.
5. Lägg gärna till bokens titel och författare.

Beredda? Här kommer den:

"Om inte predikan handlar om vådan av att dyrka forngrekiska gudar, kommer du förmodligen att fastna på X."

Ur boken "101 saker att göra under en tråkig predikan" av Tim Sims och Dan Pegoda.




Prova själv, alltid hittar man något visdomsord.


Kommentarer
Postat av: Babs

"Uttryckt med grammatiska termer innehåller Jakobsbrevet mången imperativ utan att den bakomliggande indikativen anges."



Ja, jag är på jobbet.

Jag har ingen aning om varför den här boken stod i min hurts. Men du är den enda jag känner som kanske kan uppsakatta min mening! ;)



Ska göra ett nytt försök när jag kommer hem. Böckerna är roligare där!

2008-08-13 @ 11:45:03
URL: http://frubabsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0