Passande presenter

Det är inte lätt att hitta den ultimata gåvan i dessa tider. Och självklart är det svårare att hitta rätt present till en vuxen än till ett barn. De flesta vuxna har ju det mesta som de vill ha. Så när M fyllde år igår bråkade vi våra hjärnor här hemma. Av mig fick han en rätt traditionell present: film, 43 glassar (en för varje år i sitt liv) samt pengagåvor till Läkare utan Gränser och Barnhjärtfonden.

Barnen hade en mer kreativ kompetens på gång och jag tror att de lyckades hitta gåvor som verkligen kapslade in deras kärleksfulla bild av sin fader. Han fick en pruttkudde och en spargris.

Kommentarer
Postat av: David

Men, det kanske bara är att jag inte är förälder och inte förstår det söta i det barnen gör, för jag tycker dina presenter var finare, trots allt...:*)



::D.

2009-02-14 @ 09:47:13
URL: http://www.spanskawilma.se/david

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0