Inför melodifestivalen

Hoho, det här är vilka vi håller på hemma:
Jag: Malena Ernman
Micke: Om det inte är hårdrockarna, och det vet jag inte helt säkert att det är, tror jag att han har en soft spot för Snälla, snälla..
H: Alcazar eller Amy Diamond - H vet att hon har åkt ut men tror att hon kanske kommer till Globen ändå, för att överraska.
S: Antingen Caroline af Ugglas, som har snyggast namn (han älskar ugglor) eller Lili & Sussi, som han hävdar inte har åkt ut.

A: Nalle Puh. Alltid. Oavsett sammanhang.

Kommentarer
Postat av: Annukka

Jag håller med A. I alla sammanhang. Alltid.. :)



Trevlig helg på er..!



Annukka

2009-03-14 @ 02:35:11
URL: http://annukka.wordpress.com
Postat av: Staffan

A hoppas också på Lili&Sussi (för den låten är "så himla cool"), eller kanske Amy Diamond. Fast han vet att de båda åkt ut.

2009-03-14 @ 07:55:01
Postat av: Malena

Jag gillar Hs inställning till Amy.

Och så håller jag med S om att Lili&Sussi inte har åkt ut!

2009-03-14 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0