Ultraljud VII

Så var det dags för tillväxtultraljud igen. Bebisen var STOOOOR och låg på +26% dvs en beräknad födelsevikt (om fullgången) på 4410 g. Så stort barn har jag aldrig fått förut, å andra sidan är det ju vanligast att snittbarn kommer lite tidigare..

Det var så kul att se bebben som enligt bm som gjorde ultraljudet har HÅR på huvudet. Det är spännande vad mycket de kan se nuförtiden =)

Så skall vi åka iväg på semester ett tag. Först bara jag och barnen och sedan mannen och hunden också. Höns och katt får stanna hemma. Det skall bli skönt att komma till västkusten men själva resan dit fyller mig med skräckblandad förkylning, som en god vän till mig säger.

Vi skall färdas femtio mil med två trotsande och lätt diarreiga barn och med bara en vuxen...men det skall väl gå bra?

Jag hör barnen hoa i trädgården och skall nu sluta mig till dem. Vi hörs när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Kul med ultraljud som ser bra ut :)

Ha en härlig semester och hoppas att resan går bra!
Ha det gott!
*kram*

2006-06-25 @ 20:58:58
URL: http://web.telia.com/~u12007715/
Postat av: David

Hej! Hoppas allt är väl med er nere på semestern, själv ser jag fram emot uppdateringar av den här bloggen! ;)

2006-06-28 @ 15:43:28
URL: http://www.spanskawilma.se/david

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0