Den perfekte mannen

Idag har jag jobbat - mycket. M har varit själv med barnen och det har varit en sådan där dag när barnen inte är så lätta att vara själv med. Ändå har min underbare man:
-fått med barnen på att gå ner på åkern och täcka över vattenpumpen med halm
-tagit hand om tvätt, disk och dammsugning
-gett mig lite extraledigt när jag kom hem och var trött
-inte tappat humöret med alla utbrott etc från barnen (vilket jag skulle ha gjort) utan verkar ha trivts med dagen och barnen

Vad har jag gjort för att förtjäna denne gode man som bara liksom fixar allt?
En sak är säker, vad jag än eventuellt gjort för att förtjäna en sådan man, så är det inte relaterat till städning.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Heja, M!

2008-10-14 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0