Vad jag gör när jag inte bloggar

Eftersom det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, kanske jag borde skriva ett litet inlägg om vad jag gör när jag inte bloggar. Iallafall vad barnen tycker att jag tydligen gör varenda kväll när de gått och lagt sig.

Jag hörde nämligen följande diskussion inifrån barnens rum vid halvniotiden igår kväll.

H: Nej, grabbar, nu måste ni snart sova. Snart får bara jag sova. Det är faktiskt snart pappas läggdags.
S: Nä! Är det det?
H: Ja, pappa måste gå och lägga sig snart.
A: Men när är mammas läggdags?
H: Mamma går och lägger sig när internet stänger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De har mer koll på läget än man kanske tror...

2009-08-18 @ 12:58:41
Postat av: EvadittlillaBerg

Så fantastiskt klarsynt sagt!...hm, finns fler mammor som väntar tills stängningsdags med att gå och knyta sig...;-)

2009-08-18 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0