Plötsligt händer det

Idag har H och jag umgåtts med E hela dagen. Det har varit en finfin dag - lekplats, bibliotek, kompisar och så en glass på torget innan vi hämtade brorsorna från dagis.



När vi skulle checka ut våra låneböcker frågade jag H om hon kunde hålla E ett tag. Jag förvarnade om att det fanns en viss risk för att E skulle kräkas eftersom jag precis matat henne. H tog henne vant och skickligt i famnen, och svarade lakoniskt:
"Ja, du vet, mamma, det är som det är. Som lotteri. Ibland vinner man, ibland inte."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så klok hon är,H! En sådan härlig dag!

2010-06-01 @ 22:09:50
Postat av: Kjartanagnethe

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2012-06-15 @ 14:19:59
URL: http://kjartanagnethe.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0