Fel om falskt

Det var ju Tom Cruise som var det falska! Aldrig i livet skulle jag ha tillåtit mig själv att se en film med honom, inte efter att ha sett Coctail och fällt bittra omdömen om hans skådespelarförmåga. Sedan fick min svägerskas entusiasm mig att se Minority Report för några år sedan och OK då, numera står han inte på svarta listan. Antingen har han lärt sig spela teater eller så har jag blivit mindre nogräknad. Eller så (förmodligen sant) var jag helt enkelt bara ung och arrogant  - och har från detta charmerande stadium utvecklats till att bli gammal och slö.

Kommentarer
Postat av: EvadittlillaBerg

Gammal OCH arrogant tror jag att jag ska bli! Det låter som en frän (80-talsuttrycken bara regnar) kombination! Allvarligt talat, har du sett Magnolia? Den kommer kanske ytterligare att fördjupa din osäkerhet om Tom Cruise och var du står när det gäller honom. Jag har heller ALDRIG, (sagt med eftertryck!) varit ett Tom Cruise-fan, men jag måste säga att jag också har fått revärdera mitt omdöme på senare år...He's not half bad altså...

2007-01-25 @ 21:44:23
URL: http://lusekofta.blogg.se
Postat av: Charliesmamma

Tänkte precis göra ett inlägg men såg att min syster redan skrivit det jag tänkte säga om Tom Cruise..han är riktigt bra i den filmen iaf. Tack för kommentar på min blogg! Fick länken hit av syster. Tycker det är så kul å läsa andras bloggar, ska bli spännande =)

2007-01-29 @ 06:17:27
Postat av: Annika

Här är en till som totalt ändrade uppfattning om TC efter att ha sett Magnolia! Wow vilken film. Hur spacead som helst.
Kramis

2007-01-29 @ 21:58:50
URL: http://koddan.blogsome.com/
Postat av: Mariusdaniela

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-18 @ 09:58:41
URL: http://mariusdaniela.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0