Idyll i teori och praktik

Hade planerat ett inlägg med den titeln som skulle handla om vår familjedag idag. Men nu känner jag inte för att skriva. För när jag slog upp dn.se så stod där att Povel Ramel dött. Min hjälte.

Humöret och skrivlusten rann av mig.

Och när allt kommer omkring, ämnet "idyll i teori och praktiken" låter som något som ingen skulle kunna bemästra bättre än Povel. Så jag hoppar att försöka vara rolig idag, och böjer mig istället i respekt och saknad för en verkligt stor skrivare och underhållare.

Kommentarer
Postat av: EvadittlillaBerg

Vi kan böja oss tillsammans. Jag saknar honom jättemycket redan.

2007-06-10 @ 23:19:39
URL: http://lusekofta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0