Daniel Craig

"Jag har hört att han, i den nya filmen, när han beställer sin martini och de frågar hur han vill ha den, bara säger att det inte spelar någon roll! Ballt va? Alltså inte "shaken, not stirred" utan bara "det spelar ingen roll". Hur cool är man då?"

"OK, älskling, toppencoolt."

"Ja, och visst skulle du till ICA? Där kostar den bara 179 spänn"

"OK, älskling. Toppencoolt."

Så ikväll blir det Bondkväll i bondstugan.

Han är som ett av barnen ibland. Men å andra sidan, det är jag också. Och DC är snygg (men Pierce Brosnan är snyggare).

Kommentarer
Postat av: Lusekofta svarar

Jag har bara två ord till dig: Sean Connery....Altså, jag säger bara: Sean Connery...Karln må vara gammal som gatan och skallig som en biljardboll. Det GÖR inget. *hänförd suck*

2007-04-05 @ 19:52:12
URL: http://lusekofta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0