Hihi!

H hade lite svårt att somna ikväll. Kom upp fyra gånger och frågade vad det kommer att vara i presenterna imorgon. När jag inte ville berätta fick vi ha ett långt samtal om varför det inte är roligt att få reda på presenterna i förväg (vilken hycklare jag känner mig som, jag är precis likadan som hon! Vad är det för fel på att få överraskningen kvällen innan?) Sedan två gånger för att kramas och berätta vad hon önskar sig för säkerhets skull (ifall vi skulle köpa något mer ikväll). Vad är det med barn idag? Hennes önskelista innehåller "en dator" och "en häst". Ok om hon var fjorton och hade så högtflytande planer. Men fyra!!

Kom upp tre gånger till efteråt för att berätta att hon älskar att fylla år. Sedan därefter en gång till för att fråga hur lång hon kommer att vara imorgon.

Kommer ni ihåg när man var så liten att man trodde att man faktiskt växte på sin födelsedag?

Kommentarer
Postat av: Ingemia

Nice site, cool background. toni.

2009-03-23 @ 14:58:53
URL: http://ingemia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0