Svaret

För att det här inlägget skall vara begripligt måste man egentligen ha börjat läsa bloggen uppifrån, alltså med det sist skrivna inlägget först. Så nu väntar jag medan du har läst det förra inlägget.
Jag skriver lite skvalrader så länge

bla bla bla bbllaa bbblllaaa bal alba laban balans snabb labans snabel elbas lenas belasta antasta nestle esteban stabben nabst banst  nej, nu börjar det bli lite osammanhängande. Det är dags att flytta fram blicken till självaste svaret.
Detta är vad min intelligenta tjej sade: "Men mamma, man kan ju torka trosor med hårtorken."
Och det var ju hur lätt som helst. Tog mindre än en minut. Bra jobbat, tjejen. You go girl. Hon kommer att klara sig bra i livet, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Smart tjej!

2008-10-02 @ 09:10:07
Postat av: Anna

Vad jag älskar att läsa om dina barn!=) De är så himla roliga och intelligenta. Mycket roliga kommentarer och funderingar. Tomteteckningarna var ju underbara!

Kram

2008-10-02 @ 17:22:56
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Erindriel

Underbart! Visst är det häftigt att vara så klok själv - men ändå ha barn som är så himla mkt klokare! flin ;)



Jag läser här, skriver sällan - bara så du vet! Såg att du hittat till "mig" - blev superglad att se dig där!!!



Varmaste kramen!

2008-10-05 @ 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0