Nej, egentligen är jag inte särskilt stressad

men den senaste veckan har jag:


-gått in till H:s hylla på dagis för att hänga dit en aquatex-jacka och istället tagit med mig ett regnställ därifrån och INTE hängt dit jackan


-trott att jag var på väg in på LundeQ för att köpa boken som jag nyss betalat och var på väg ut ur affären med


-ringt hem istället för till jobbet för att tala om att jag är sen pga dagislämning (som tur var var det telefonsvarare)


-ringt till vc för att kolla vilken tid jag har läkarbesök imorgon, sagt "åh, tack, nu vet jag" och sedan fått ringa tillbaka två minuter senare för att jag inte alls minns vad hon sade (hon tror nog att jag måste dit för att jag har alzheimers)


-ringt min kompis för att bestämma träff, samma träff, två gånger med fem minuters mellanrum. Inget hade ändrat sig däremellan, min hjärna hade bara omformaterats och glömt bort


-gått omkring med ett brev i ena handen och ett frimärke i andra och förtvivlat skrikit på hela familjen att de måste hjälpa mig att hitta brevet till fk så att jag kan posta det

Jag skulle skratta om jag bara kom ihåg vad det var jag nyss skrev...


Kommentarer
Postat av: Staffan

Ojojoj! "Inte särskilt stressad"?!? Hur går det då när du är stressad! ;)

2008-09-18 @ 08:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0